Το Digital Marketing (ψηφιακό μάρκετινγκ) είναι η προώθηση προϊόντων ή μιας εταιρείας (σαν brand-name) μέσω ενός ή περισσοτέρων ηλεκτρονικών μέσων.
Οι περισσότερες εταιρείες έχουν πλέον ένα ιστότοπο (site) όπου μπορούν να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Η κατασκευή ενός ιστότοπου πλέον είναι αρκετά εύκολη και οικονομική υπόθεση. Το κυριότερο πρόβλημα όμως είναι το περιεχόμενο της σελίδας να είναι "γραμμένο" και "τοποθετημένο" με κατάλληλο τρόπο ώστε οι μηχανές αναζήτησης (Google) να μπορούν να το εντοπίσουν και να το προβάλλουν στο κατάλληλο κοινό. Επιπλέον όπως μία εταιρεία εξελίσσεται διαρκώς με τον ίδιο τρόπο η ψηφιακή της παρουσία και οι τρόποι επικοινωνίας με τους πελάτες της πρέπει να αλλάζουν επίσης. Σε αυτήν τη περίπτωση οι περισσότεροι επαγγελματίες δεν είναι εξοικειωμένοι με τα σύγχρονα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και τα social media κανάλια που υπάρχουν διαθέσιμα για επικοινωνία με το κοινό τους.
To σεμινάριo του Digital Marketing διδάσκεται εξολοκλήρου στα Ελληνικά και έχει διάρκεια 30 ώρες. Δημιουργήθηκε για επαγγελματίες του marketing αλλά και μικρές εταιρείες με σκοπό τη πλήρη κατάρτιση του εκπαιδευόμενου αναφορικά με το αντικείμενο του ψηφιακού Marketing. Στόχος του σεμιναρίου είναι ο εκπαιδευόμενος να αποκτήσει μία εικόνα από όλα τα διαθέσιμα εργαλεία διαδικτυακού μάρκετινγκ που υπάρχουν ώστε στη συνέχεια να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να εφαρμόσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική Digital και Social Media Marketing σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησής του. Μην ξεχνάτε ότι κανένας δεν ξέρει πώς να στήσει και να διαφημίσει καλύτερα το προϊόν της επιχείρησής σας από εσάς τους ίδιους. Ακόμα και αν απευθυνθείτε σε έναν εξωτερικό συνεργάτη για την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ της εταιρείας σας, θα σας φανεί πολύ χρήσιμο να έχετε παρακολουθήσει ένα σεμινάριο ψηφιακού marketing και διαφήμισης ιστοσελίδων ώστε να μπορέσετε να του επικοινωνήσετε καλύτερα τις ανάγκες σας.
Σεμινάριο | Κόστος | Online Εγγραφή & Αγορά |
---|---|---|
Digital Marketing | 139 € | Αγορά |
Πακέτο: eLearning (2+1) |
278 € | Αγορά |
Με εγγραφή σε 2 eLearning σεμινάρια μπορείτε να επιλέξετε
δωρεάν ένα ακόμα της επιλογής σας. Παράδειγμα: Web Design + Photoshop + δώρο: Digital & Social Media Marketing Δείτε όλα τα διαθέσιμα eLearning Σεμινάρια |
Άμεση έναρξη με την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής.
Ναι, υποστηρίζουμε την πληρωμή σε 3 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας ή με χρεωστική κάρτα μέσω της Klarna.
Παρακολουθήστε το σεμινάριο του Digital και Social Media Marketing εξ ολοκλήρου από το σπίτι ή τον επαγγελματικό σας χώρο. Μέσω της εκπαιδευτικής μας πύλης σας δίνουμε τη δυνατότητα να εκπαιδευθείτε γρήγορα και αποτελεσματικά προσαρμόζοντας την εκπαίδευση στο δικό σας πρόγραμμα. Αφού ο μαθητής μελετήσει το online μάθημα μέσω της πλατφόρμας e-learning έχει τη δυνατότητα να ασκηθεί σε δομημένο ασκησιολόγιο για την κάθε ενότητα που παρακολούθησε. Καθόλη τη διάρκεια των μαθημάτων ο μαθητής μπορεί να επικοινωνεί μέσω της πλατφόρμας μαθημάτων απευθείας με τον καθηγητή του σεμιναρίου, για επίλυση αποριών και καθοδήγηση ως προς τη μελέτη του.
Για όλη τη διάρκεια του online σεμιναρίου υπάρχει δυνατότητα να απευθύνεστε σε καθηγητές της σχολής για απορίες. Οι καθηγητές απαντάνε με σειρά προτεραιότητας με live support μέσω συστήματος μηνυμάτων από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 20:00. Μπορείτε να υποβάλετε απορίες και εκτός των ωρών live support, αλλά θα απαντηθούν την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα και ώρα. Δείτε ένα παράδειγμα.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του σεμιναρίου του Digital Marketing θα αποκτήσετε Πιστοποιητικό Επιτυχούς Ολοκλήρωσης (Certificate of Completion) από το Κέντρο Labtech ως αποδεικτικό της κατάρτισής σας στο αντικείμενο του Ψηφιακού Μάρκετιγκ. To πιστοποιητικό κατάρτισης στις τεχνολογίες του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι αποδεκτό και μοριοδοτείται ως προσόν σε προγράμματα ΕΣΠΑ.
Επιπλέον ολοκληρώνοντας το σεμινάριο μπορείτε να πιστοποιήσετε τις γνώσεις σας στον τομέα του Digital Marketing με τις διεθνείς πιστοποιήσεις της PeopleCert. Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο μπορείτε να αποκτήσετε την πιστοποίηση ECDL - Digital Marketing. Αποκτήστε πιστοποίηση με διεθνή αναγνώριση και το κύρος του οργανισμού πιστοποιήσεων PeopleCert.
Η Labtech είναι πιστοποιημένο εξεταστικό κέντρο της PeopleCert και τα γραφεία μας βρίσκονται στον 2ο όροφο, Ηλιουπόλεως 60, στο κέντρο της Νίκαιας στη πλατεία Αγ. Νικολάου. Από τον Ιούλιο 2020 υπάρχει άμεση πρόσβαση με Μετρό από τη στάση Νίκαια της Γραμμής 3 (Μπλε). Εξετάσεις πιστοποίησης διεξάγονται κάθε 3 εβδομάδες.
Έχοντας διενεργήσει πάνω από 10000 εξετάσεις με ποσοστό επιτυχίας στο 95% σας εγγυόμαστε ότι θα σας βοηθήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να αποκτήσετε το επίπεδο πιστοποίησης που σας χρειάζεται.
Ο μέσος χρόνος εκπαίδευσης (διαβάσματος και ασκήσεων) που θα χρειαστείτε είναι περίπου 30 ώρες. Τα online μαθήματα έχουν το πλεονέκτημα ότι δεν απαιτούν συγκεκριμένες ημέρες και ώρες παρακολούθησης. Μπορείτε να συνδεθείτε με τους κωδικούς σας οποιαδήποτε ημέρα και ώρα και να παρακολουθήσετε μάθημα ή να κάνετε ασκήσεις και τεστ. Με ταχύρρυθμο καθημερινό διάβασμα μπορείτε να ολοκληρώσετε το σεμινάριο σε 15 ημέρες ή και λιγότερο. Εναλλακτικά αν έχετε περιορισμένο χρόνο να αφιερώσετε για διάβασμα, στη Labtech δίνουμε μέγιστη προθεσμία 2 μήνες ώστε να έχετε επαρκές περιθώριο για την ολοκλήρωση της μελέτης και των εξετάσεών σας.
Σεμινάριο | Μέγιστη Διάρκεια |
Απαιτούμενος χρόνος μελέτης (κατά μέσο όρο) |
---|---|---|
Digital Marketing | 2 μήνες | 30 ώρες |
Πακέτο eLearning (2+1) | 6 μήνες |
Το πρόγραμμα των online μαθημάτων διεξάγεται εξ ολοκλήρου μέσω internet και δεν απαιτείται κάποια πρόσθετη εγκατάσταση στον υπολογιστή σας. Υποστηρίζεται από όλους τους σύγχρονους φυλλομετρητές (Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Safari, Opera) και μπορείτε να το παρακολουθήσετε από οποιονδήποτε υπολογιστή έχει πρόσβαση στο internet. Απαιτείται να έχετε εγκατεστημένο το λογισμικό στο οποίο θα εκπαιδευθείτε (π.χ. AutoCAD, Photoshop, MS Office, κλπ). Γραπτές οδηγίες εγκατάστασης του απαιτούμενου λογισμικού μπορούν να παρασχεθούν στα πλαίσια της εκπαίδευσης.
Με την εγγραφή στο πρόγραμμα e-learning θα λάβετε πλήρεις οδηγίες για τη χρήση όλων των λειτουργιών της πλατφόρμας που διεξάγονται τα μαθήματα. Για την υλοποίηση των online μαθημάτων είναι απαραίτητος Ηλεκτρονικός Υπολογιστής με οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα. Τα μαθήματα μπορούν να υλοποιηθούν και σε mobile συσκευές όπως tablet ή smartphones, αλλά συστήνεται η εκπαίδευση μέσω Η/Υ για πραγματική εξάσκηση στις εφαρμογές του σεμιναρίου.
Συμμετέχοντας στα online μαθήματα Digital Marketing κάθε μαθητής παραλαμβάνει:
Έννοιες Digital και Internet Marketing
1.1 Βασικές Έννοιες Digital Marketing 1.2 Σχεδιασμός ενεργειών Ψηφιακού Μάρκετινγκ 2.1 Επιλογές Διαδικτυακής Παρουσίας 2.2 Παράγοντες μιας Ιστοσελίδας - Αυτή η ενότητα θα σας διδάξει πώς να δημιουργήσετε και να δημοσιεύσετε μια καλά σχεδιασμένη, υψηλής απόδοσης και βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα που ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς σας στόχους. 2.3 Το SEO (Search Engine Optimization) είναι η τεχνική με την οποία μια ιστοσελίδα μπορεί να εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα αναζητήσεων όταν κάποιος ψάχνει συναφές περιεχόμενο σε κάποια μηχανή αναζήτησης και στα ελληνικά μπορεί να αποδοθεί με την έκφραση "βελτιστοποίηση προβολής ιστοσελίδων".
Διαχείριση Social Media
3.1 Διαθέσιμες πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης 3.2 Δημιουργία Λογαριασμών Κοινωνικής Δικτύωσης - Μια διπλή ενότητα για τον τρόπο ρύθμισης προσωπικών λογαριασμών, επιχειρηματικών σελίδων, μιας διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook και του τρόπου με τον οποίο ο ψηφιακός social κόσμος μπορεί να συγχρονιστεί με τον πραγματικό. 4.1 Υπηρεσίες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης 4.2.1 Διαμορφωτές κοινής γνώμης (influencers). Τρόποι διασύνδεσης μαζί τους. 4.2.2 Εντοπισμός κοινού-στόχος. Αναγνώριση της σημασίας της βελτιστοποίησης του περιεχομένου προκειμένου να ανταποκρίνεται σε αυτό το κοινό. 4.2.3 Χρήση βίντεο μάρκετινγκ. 4.2.4 Χρήση κριτικών και συστάσεων. Αναγνώριση της σημασίας τους στην προώθηση της επιχείρηση σας μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης. 4.2.6 Κατανόηση του όρου viral. Αναγνώριση της σημασίας του σε εκστρατείες προώθησης και των στοιχείων που μπορεί να συνεισφέρουν στην επιτυχία 4.2.7 Ενέργειες Μάρκετινγκ και Προώθησης 4.3 Δέσμευση 4.4. Instagram Marketing
Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Online Διαφήμιση
5.1 Διαδικτυακή Διαφήμιση Μάρκετινγκ σε πλατφόρμες μηχανών αναζήτησης (Search Engine Marketing - SEM). Κατανόηση του όρου χορηγούμενη δημοσίευση. Αναγνώριση της σημασίας της στην αύξηση αλληλεπίδρασης και εμπλοκής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 5.1.1. Βασικές αρχές Google Ads 5.1.2. Οδηγός Διαφημίσεων Αναζήτησης Google 5.2 Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail marketing application) 5.2.1 Αναγνώριση ορισμένων κοινών παραδειγμάτων μάρκετινγκ σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail marketing application). 5.2.2 Δημιουργία λογαριασμού σε εφαρμογή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 5.2.3 Δημιουργία, επεξεργασία και διαγραφή λίστας επαφών σε εφαρμογή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 5.2.4 Δημιουργία εκστρατείας, επιλογή μακέτας σε εφαρμογή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 5.2.5 Αποστολή, προγραμματισμός ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε εφαρμογή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 5.2.6 Κατανόηση του όρου συναίνεσης/ μη συναίνεσης (οpt in/out). 5.3 Μάρκετινγκ κινητών συσκευών 5.3.1 Περιγραφή ορισμένων λόγων για τη χρήση μάρκετινγκ κινητών συσκευών 5.3.2 Κατανόηση του όρου εφαρμογή κινητού. Κατανόηση του τρόπου χρήσης των εφαρμογών κινητού, όπως: προώθηση επιχειρήσεων/ υπηρεσιών, προσφορά υπηρεσιών, παραγωγή πωλήσεων.
Αναλυτικά στοιχεία Digital Marketing (Analytics)
6.1 Βασικές έννοιες 6.1.1 Κατανόηση του όρου Αναλυτικά Στοιχεία Ιστού Επαγγελματικού Επιπέδου (analytics). Αναγνώριση της σημασίας της ανάλυσης απόδοσης μιας εκστρατείας digital μάρκετινγκ. 6.1.2 Δημιουργία λογαριασμού σε μια υπηρεσία παροχής αναλυτικών στοιχείων ιστού επαγγελματικού επιπέδου (analytics). 6.1.3 Ρύθμιση μιας αναφοράς αναλυτικών στοιχείων για μια εκστρατεία: ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαφήμιση. Εξαγωγή μιας αναφοράς σε μορφή αρχείου .csv. 6.1.4 Προγραμματισμός ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μιας αναφοράς αναλυτικών στοιχείων: ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαφήμιση. 6.1.5 Κατανόηση του όρου split testing. Αναγνώριση της σημασίας του στη μέτρησης της επιτυχίας μιας εκστρατείας, όπως: μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαδικτυακή διαφήμιση. 6.2 Web Analytics 6.2.1 Κατανόηση του όρου επισκεψιμότητα στον ιστό (web traffic) και της σημασίας της προέλκυσης επισκεψιμότητας υψηλής ποιότητας. 6.2.2 Κατανόηση των κοινών όρων στα αναλυτικά στοιχεία όπως: μοναδικοί επισκέπτες (unique visitors), εντυπώσεις, κλικ, ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate), ποσοστό μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη (conversion rate), αναλογία κλικ/εμφανίσεων (Click Trough Rate (CTR)), κωδικός εντοπισμού, συστάσεις. 6.2.3 Αναγνώριση ορισμένων κοινών εργαλείων αναλυτικών στοιχείων ιστού επαγγελματικού επιπέδου. 6.3 Στατιστικά Στοιχεία Κοινού Κοινωνικών Δικτύων / Social Media Insights 6.3.1 Κατανόηση του όρου social media insights (στατιστικά στοιχεία κοινού κοινωνικών δικτύων). Αναγνώριση της σημασίας ανάλυσης της επιρροής των ενεργειών μάρκετινγκ στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. 6.3.2 Κατανόηση των όρων του social media insights όπως: εμπλοκή, έκταση, αναφορές, τάσεις, εισερχόμενες συνδέσεις. 6.3.3 Αναγνώριση ορισμένων κοινών εργαλείων του social media insights. 6.4 E-mail Μάρκετινγκ και διαδικτυακά διαφημιστικά analytics 6.4.1 Αναγνώριση των κοινών όρων των e-mail analytics, όπως: ποσοστό ανοίγματος, ποσοστό κλικ, ποσοστό εγκατάλειψης, διακοπή συνδρομής, συνολικός αριθμός συνδρομητών. 6.4.2 Κατανόηση κοινών όρων των διαδικτυακών διαφημιστικών analytics, όπως: πληρωμή ανα κλικ (pay per click (PPC)), κόστος ανά χιλιάδα (cost per thousand (CPM)), κόστος ανά απόκτηση (cost per acquisition (CPA)) και κόστος ανά μετατροπή (cost per conversion (CPC)).
Στα πλαίσια της ενότητας «Πρακτική Άσκηση Google Ads» που περιλαμβάνεται στο σεμινάριο Digital Marketing της Labtech, όλοι οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να λάβουν δωρεάν ένα κουπόνι αξίας 350 ευρώ από την Google για να το χρησιμοποιήσουν σε διαφημίσεις Google Ads της επιλογής τους.
Διευκρινήσεις:
Σας προτείνουμε να δείτε πρώτα ένα επεξηγηματικό βίντεο που περιγράφει όλη τη διαδικασία: παρακολούθηση μαθήματος, ασκήσεις, τεστ προετοιμασίας εξετάσεων και επίλυση αποριών μέσω support από τη πλευρά του μαθητή - το βίντεο δείχνει τη διαδικασία στο σεμινάριο του Photoshop αλλά ο τρόπος χρήσης είναι ίδιος σε όλα τα eLearning σεμινάρια της Labtech.
Κάντε ένα δωρεάν δοκιμαστικό μάθημα elearning (demo). To Demo περιέχει ένα ολοκληρωμένο μάθημα από τα κεφάλαια 1 και 2, με τη χρήση διαδραστικών παρουσιάσεων, ερωτήσεων κατανόησης και τεστ προετοιμασίας για την εξέταση.
Δείτε τι λένε οι μαθήτές μας για τα σεμινάρια που παρακολούθησαν και μερικές προτάσεις μας για συναφή σεμινάρια που μπορεί να σας ενδιαφέρουν.
Μαθήματα Illustrator στα Ελληνικά με πιστοποίηση από την Adobe. Το Illustrator αποτελεί το κυριότερο εργαλείο για γραφίστες παγκοσμίως.
Μαθήματα InDesign στα Ελληνικά με πιστοποίηση της Adobe. Εκπαίδευση σε ψηφιακή και έντυπη σελιδοποίηση σε επαγγελματικό επίπεδο.
Μαθήματα AutoCAD στα Ελληνικά με πιστοποίηση Autodesk. Το AutoCAD είναι το βασικότερο εργαλείο σχεδίασης για μηχανικούς
Μαθήματα Digital Marketing και Social Media Marketing για εκμάθηση και πιστοποίηση των εργαλείων διαδικτυακού μάρκετινγκ.
Μαθήματα Web Design στα Ελληνικά με διεθνή πιστοποίηση. Εκμάθηση κώδικα HTML, CSS, Responsive Design, τεχνικές SEO (Search Engine Optimization)
Μαθήματα Photoshop στα Ελληνικά με πιστοποίηση από την Adobe. Εκπαίδευση σε επεξεργασία φωτογραφίας και γραφιστική.
Τα μαθήματα ECDL καλύπτουν την ύλη του Ms Office για πιστοποίηση σε βασικό επίπεδο για πιστοποιήσεις σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Σεμινάρια Μοντάζ και Video Editing με το Premiere Pro με πιστοποίηση από την Adobe. Τα μαθήματα μοντάζ διεξάγονται στα Ελληνικά.
Η Labtech λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 20:00. Οποιαδήποτε βοήθεια και αν χρειάζεστε μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας.
Τηλέφωνο: 2104256830 | Email: info@labtech.gr | Διεύθυνση: Π. Τσαλδάρη & Ηλιουπόλεως 60, Νίκαια